dijous, 30 d’abril del 2020

ENGLISH TASK

THURSDAY 30TH

GOOD MORNING 4TH GRADERS! 


L’activitat d’avui consisteix en omplir els buits de les frases segons el context. FILL IN THE GAPS.

Fixau-vos bé en les fotografíes. Vos donaran moltes pistes! Tot el vocabulari l’hem anat treballant al llarg del curs.

Recordau que podeu fer la feineta de tres maneres diferents.
La més senzilleta, si teniu a la vostra disposició un ordinador, tauleta o telèfon mòbil, és fer-la directament fent clic al següent enllaç. S’obrirà una fitxeta i l’heu de completar.


Una vegada finalitzau la fitxa heu de seguir les següents passes:
1. Clicar "FINISH" 
2. Clicar "EMAIL MY ANSWERS TO MY TEACHER"
3. Escriure el vostre nom i llinatges
4. Escriure el curs (quart / 4t)
5. Escriure l'assignatura (English)
6. Escriure el meu correu: riberangles@gmail.com
7. Cliclar on diu "SEND"

La segona opció és fer clic sobre el següent enllaç on trobareu la fitxa. La podeu imprimir i després m'ho enviau al meu correu.

La tercera opció és apuntar les respostes a un full a part i enviar una foto al meu correu.


A més, m’agradaria rebre un vídeo de cada un de voltros on representeu els “symbols” del tema 1. Les paraules són:



A veure si recordau algun “symbol” i sinó, en podeu inventar de nous. A veure si en haver-los rebut els puc penjar al blog i així ens sentim uns als altres dir les paraules en anglès!

Qualsevol dubte o aclariment no dubteu en contactar amb mi!

Aquesta feineta l’heu d’entregar abans de dimarts dia 5 de maig  al correu d’anglès riberangles@gmail.com (si heu fet l’activitat directament a Liveworksheets i heu seguit les passes que he explicat abans només m'heu d'enviar al correu el vídeo)

HAVE A NICE DAY!




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada