dilluns, 27 d’abril del 2020

EDUCACIÓ FÍSICA

Bon dia, nins i nines! Com duis els reptes dels antídots? El podeu anant complint; esper que si! Dir-vos que jo ja estic a punt d'acabar tots els antídots, només em queda un sol repte a tots els antídots manco a l'antídot vermell que em falten dues caselles encara per completar. Perquè pugueu veure com estic realitzant les tasques aquí vos deix els meus vídeos i també el full on anot totes les tasques que he realitzat fins al dia d'avui. Esper que els pugueu anant complint i recordar-vos que el dijous dia 30 d'abril heu d'enviar-me el vostre full completat i alguna foto o vídeo realitzant les vostres tasques. Salutacions!

👉VÍDEO DELS ANTÍDOTS JOAN ANTONI

👉TASQUES REALITZADES DELS ANTÍDOTS JOAN ANTONI

2 comentaris:

  1. Bon dia Joan Toni,
    En Roger els va complint, però encara n'hi falten un parell per acabar-los... El més buit és el de l'exercici, jejeje. És el que més li costa!

    ResponElimina
  2. Hola! Fantàstic, encara vos queden uns quants dies per poder-los completar. Ara segur que els serà més fàcil poder completar l'antídot vermell (exercici), ja que ara poden sortir una estoneta; si caminen un poc, correr o fins i tot bicicleta, ja el compleixen. Ànims!

    ResponElimina