dilluns, 27 d’abril del 2020

ENGLISH TASK - MONDAY 27TH

GOOD MORNING LITTLE MONSTERS!

Avui seguirem repassant els diferents llocs que podem trobar a una ciutat. A més, recordarem l’estructura THERE IS / THERE ISN’T (per un objecte) or THERE ARE / THERE AREN’T (per dos o més de dos)

Vos deix un vídeo per refrescar la memòria:


 Una vegada heu vist el vídeo, farem les activitats.

Recordau que podeu fer la feineta de tres maneres diferents.
La més senzilleta, si teniu a la vostra disposició un ordinador, tauleta o telèfon mòbil, és fer-la directament fent clic al següent enllaç. S’obrirà una fitxeta i l’heu de completar.


Una vegada finalitzau la fitxa heu de seguir les següents passes:
1. Clicar "FINISH" 
2. Clicar "EMAIL MY ANSWERS TO MY TEACHER"
3. Escriure el vostre nom i llinatges
4. Escriure el curs (quart / 4t)
5. Escriure l'assignatura (English)
6. Escriure el meu correu: riberangles@gmail.com
7. Cliclar on diu "SEND"

La segona opció és fer clic sobre el següent enllaç on trobareu la fitxa. La podeu imprimir i després m'ho enviau al meu correu.


La tercera opció és apuntar les respostes a un full a part i enviar una foto al meu correu.

També vos deix aquests enllaços on trobareu dos jocs per practicar THERE IS / THERE ARE:




Qualsevol dubte o aclariment no dubteu en contactar amb mi!

Aquesta feineta l’heu d’entregar abans de dijous dia 1 de maig al correu d’anglès riberangles@gmail.com (si heu fet l’activitat directament a Liveworksheets i heu seguit les passes que he explicat abans no fa falta m’envieu cap correu)

HAVE A NICE DAY!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada