dimarts, 19 de maig del 2020

Boooon diaaaa joves matemàtics!!!!!
   Roger


Moooolt bé els arbres amb crispetes i les fraccions!!!! És un tema que sempre us ha encantat!!!!

SOCIALS: Avui a socials farem un experiment: podeu enregistrar-vos fent aquest experiment, o bé anotar les observacions que has fet durant l'experiment a un full.

Aquesta tasca la pots enviar fins divendres 22-05-2020.






CASTELLÀ: Avui a castellà treballarem una comprensió escrita:

Aquesta tasca la pots enviar autocorregida fins divendres 22-05-2020, dijous penjarem un autocorrector.

EL MUÑECO DE NIEVE 
Es invierno. En el pueblo, todas las calles se han cubierto de nieve. Cuando los niños salen 
del colegio, se van corriendo al parque a hacer un muñeco. 
Con las manos, juntan toda la nieve que pueden y, poco a poco, forman una gran bola. 
Luego, hacen otra más pequeña y la colocan encima. 
Uno de los niños ha cogido de su casa dos patatas y con ellas le hace los ojos. Otro, ha 
encontrado una zanahoria para hacerle la nariz. El más audaz, ha traído de su casa la pipa y el

sombrero de su papá. Y, por supuesto, no falta quien se quita su bufanda para ponérsela al muñeco. 
Finalmente, con otras dos bolas de nieve le han hecho los brazos. En uno de ellos, alguien le 
ha puesto una escoba que ha encontrado en un patio cercano. 
¡Nunca se había visto en el pueblo un muñeco tan bonito!

PRUEBA DE COMPRENSIÓN 
1.- ¿De qué se han cubierto las calles? 
• De agua 
• De nieve 
• De hojas y suciedad 

2.- ¿Qué hacen los niños al salir del colegio? 
• Se van corriendo a hacer un muñeco 
• Se van a casa 
• Se van al parque 
3.- ¿Con qué juntan la nieve? 
• Con los pies 
• Con lo que pueden 
• Con las manos 
4.- ¿Qué forman ellos? 
• Una gran bola 
• Un muñeco 
• Un montón 
5.- ¿Y luego qué hacen? 
• Otra bola grande 
• Un muñeco 
• Otra bola más pequeña 
6.- ¿Con qué hacen los ojos y la nariz del muñeco de nieve? 
• Con dos botones 
• Con dos patatas y una zanahoria 
• Con una pipa y dos patatas 

7.- ¿Cómo es el niño que ha traído la pipa y el sombrero? 
• Listo 
• Audaz 
• Mayor 
8.- ¿De quién eran esos objetos? 
• De su papá 
• De su abuelo 
• De su desván 
9.- ¿Qué le ponen los niños finalmente al muñeco? 
• Un sombrero 
• Una escoba 
• Los brazos 
10.- ¿De dónde sacan la escoba? 
• En la calle 
• En su casa

• En un patio
Tasca de religió


Bon dia!


Aquesta setmana treballarem la família. 


El 15 de maig se va celebrar  en tot el món el Dia internacional de la família. 


La família és el nostre tresor més gran, en ella naixem,  creixem i ens perfeccionam.


Igual que nosaltres el Bon Jesús es va criar en una família coneguda amb el nom de "Sagrada familia" i aquesta ha estat tan important al llarg de la història que molts d'artistes l'han volguda representar. Així com per exemple Bartolomé Esteban MURILLO, que ho va fer d'una forma magistral 


LA SAGRADA FAMILIA DEL PAJARITO


Anem a conèixer aquest quadre



Quin detall vos ha agradat més d'aquesta obra d'art? I també podeu fer un preciós dibuix de la vostra família, us atreviu?

Recorda que les teves respostes me les pots fer arribar a cristinabenito@ceipmelciorrossello.com 

Una forta abraçada!

FINS DEMÀ!!!!!😎

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada